Malé povídání o online marketingu
Skupiny lidí na sociálních sítích
Skupiny lidí na Facebooku
Máte málo lajků, sdílení a komentářů na Facebooku a sociálních sítích? Ano, je to jeden z ukazatelů, jak jsou vaše příspěvky úspěšné. Na druhou stranu je 80% uživatelů na Facebooku a obecně na sociálních sítích pasivních, tzn. jen doslova konzumují to, co tam vidí, to co tam ostatní dávají. A tím vás krmí, to je ten obsah, pro který tam chodí. Jestliže, ale přispíváte pravidelně (o tom jsou videa na blogu týkající se tvorby osobní značky), lidé vás vnímají a tak vás doslova škatulkují. Což je dobře, díky sociálním sítím tak budujete svou značku, pozici. Dáváte o sobě vědět.
Proto je důležité si ujasnit, co vlastně v onlinu a sociálních sítích chcete získat, proč to děláte.