Malé povídání o online marketingu
Retargeting v praxi
Retargeting je všude. Dokonce i v tzv. Off-linu.
Retargeting, můžete se setkat také s pojmem remarketing, je opětovné oslovení těch, kteří již byli s vámi v kontaktu. Dříve se hovořilo o retargetingu jako nástroji, kdy se vaše reklama zobrazí těm, kteří navštívili váš web. Dnes bych řekl, že je to nástroj, který umožňuje znovu oslovit ty, kteří byli již s vámi v kontaktu, a to tedy, že navštívili váš web, ale také byli s vámi v kontaktu na sociálních sítích, tzn. provedli jakoukoliv interakci. Např. sdíleli, komentovali či "lajkli" příspěvek, stali se fanoušky vaší Facebookové stránky, shlédli video, shlédli video z určitého procenta apod. U e-shopů pak také hovoříme o disciplíně DYNAMICKÝ RETARGETING. Při jedné cestě na mě "zapůsobil retargeting v běžném životě". Toto video ukazuje v praxi, co to vlastně retargeting je. Byl to retargeting, který asi funguje na pricipu "ten kdo mě viděl, tomu se ukaž ještě jednou. V onlinu můžete retargeting nastavit z více pohledů, dokonce i z pohledu času - kolikrát a za jaký čas a také kde (na jakých místech- formáty a umístění) mě znova uvidí. Mrkněte na video :)