Malé povídání o online marketingu
Konverze v online marketingu
Konverze
Celý marketing a prodej v onlinu se dělí do několik částí. A v každé části jsou různé konverze. Lidsky řečeno, kolik dokážeme z každé části onlinu procesu vymáčknout. Jak jsem v jiném videu hovořil o aktivitách v onlinu a ty logicky uspořádáte, tak máte proces neboli též funnel. A v každé této části máte jiné cíle a tím i jiné typy konverzí.
Co nám říká o konverzích Wikipedie:
Konverze na internetu označuje situaci, kdy návštěvník webových stránek vykoná provozovatelem žádanou akci, jež má pro něj zejména obchodní užitek. Konverze je tak jedním z nástrojů internetového marketingu. Statistická pravděpodobnost, že se z návštěvníka stránky stane zákazník, se označuje jako konverzní poměr (angl.conversion rate), příp. míra konverze.
Více o konverzích se můžete dočíst zde:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Konverze_(marketing)