fbpx

Malé povídání o online marketingu

Retargeting v praxi

... aneb retargeting v off-linu. Názorná ukázka ze života, vysvětlení, co to retargeting je.

Lead Magnet a jeho úloha

Lead Magnet a jeho úloha v prodejním procesu. Co to vlastně Lead Magnet je?

Typy kontaktů v onlinu

Máme 3 typy, úrovně kontaktů. Vše v závislosti na tom, kde se ten kontakt ve vašem prodejním procesu nachází.

Konverze

V každé části aktivit - logicky uspořádaných krocích, máme jiné konverze. Jaké?

Logicky uspořádat aktivity

V minulém videu jsem hovořil o aktivitách. Je nutné je logicky uspořádat. Hovoříme tak o Funnelu.

Výčet aktivit v online marketingu

Co vše musíte / měli byste dělat, když mluvíte o online marketingu. 

Co je to online marketing?

Když se hovoří o online marketingu, o čem vlastně hovoříme? Když hovoříte o onlinu, přemýšlejte o něm v těchto 4 oblastech.

Jak postupovat v přípravě online kampaní 3/3

Poslední část minisérie o nutných krocích  - aktivitách, při realizaci online kampaní.

Jak postupovat v přípravě online kampaní 2/3

Druhá část minisérie. Další 3 nutné kroky z celkem 11 kroků. 

Jak postupovat v přípravě online kampaní 1/3

Malá třídílná minisérie, jak postupovat při přípravě kampaní, respektive při přípravě online marketingu.

Crossposting

Pomáhá vám díky tomu umístit jedno video na více Facebookových stránkách.

Marketingové mouchy #7

Máte kódy, propojili jste kanály, ale nezapojíte retargeting...

Marketingové mouchy #6

Nemáme jen Facebook a sociální sítě. Máme i ostatní kanály a kódy, které byste měli na svém webu mít.

Marketingové mouchy #5

Jak pracovat s publikem, o kterém jsem hovořil v minulém videu.

Marketingové mouchy #4

Sběr publika z webu a Facebookové stránky. Co je to interakce a můžeme s tím něco dělat?

Marketingové mouchy #2

Máte nainstalovaný Facebook pixel? Pokud ne a chcete dělat nebo děláte reklamu na Facebooku, tak to máte špatně.

Zprávy z online světa.

Video a video obsah.Video je nedílnou součástí při tvorbě obsahu. Co o nám říkají statistiky.

Vy jste značkou a s tím souvisí...

S tím souvisí vše co děláte a vysíláte. Dnes nejste jen příjemci informací, ale i ti, kteří jej mohou vysílat.

3 základní TIPY při budování začky

Co je důležité pro budování brandu na sociálních sítích a jaké 3 základní body byste měli dodržovat.

Novinky v sítích

Co se událo a co nového nám sítě - sociální sítě přichystaly.

5 tipů při budování OSOBNÍ značky

Osobní brand a co to znamená? Podívejte se konkrétní body.

3 základní body budování značky

Co vlastně znamená "mít značku" nebo "být značkou". Zde jsme to rychle a jednoduše lidsky snažili vysvětlit. Pak z toho je i odvozena komunikace a to nejen na sítích.

Proč znát klíčová slova

Klíčová slova a analýza klíčových slov může být klíčem k vašemu obsahu? Proč? To najdete ve videu.

Facebook versus vyhledávače...

Jaký je rozdíl mezi publikem na Facebooku a ve vyhledávačích a jak proč je vhodné reklamu kombinovat.

Jaké typy lidí najdeme na sociálních sítích

Jaké typy lidí na sociálních sítích máme a proč tedy nezoufat, když máme málo lajků.

Marketingové mouchy

Představuji krátce sérii Marketingové mouchy. Chyby, které objevujeme při online marketingu a komunikaci. 

>