Malé povídání o on-line marketingu
Retargeting v praxi
... aneb retargeting v off-linu. Názorná ukázka ze života, vysvětlení, co to retargeting je.
Lead Magnet a jeho úloha
Lead Magnet a jeho úloha v prodejním procesu. Co to vlastně Lead Magnet je?
Typy kontaktů v onlinu
Máme 3 typy, úrovně kontaktů. Vše v závislosti na tom, kde se ten kontakt ve vašem prodejním procesu nachází.
Konverze
V každé části aktivit - logicky uspořádaných krocích, máme jiné konverze. Jaké?
Logicky uspořádat aktivity
V minulém videu jsem hovořil o aktivitách. Je nutné je logicky uspořádat. Hovoříme tak o Funnelu.
Výčet aktivit v online marketingu
Co vše musíte / měli byste dělat, když mluvíte o online marketingu.
Co je to online marketing?
Když se hovoří o online marketingu, o čem vlastně hovoříme? Když hovoříte o onlinu, přemýšlejte o něm v těchto 4 oblastech.
Jak postupovat v přípravě online kampaní 3/3
Poslední část minisérie o nutných krocích - aktivitách, při realizaci online kampaní.
Jak postupovat v přípravě online kampaní 2/3
Druhá část minisérie. Další 3 nutné kroky z celkem 11 kroků.
Jak postupovat v přípravě online kampaní 1/3
Malá třídílná minisérie, jak postupovat při přípravě kampaní, respektive při přípravě online marketingu.
Crossposting
Pomáhá vám díky tomu umístit jedno video na více Facebookových stránkách.
Marketingové mouchy #7
Máte kódy, propojili jste kanály, ale nezapojíte retargeting...
Marketingové mouchy #6
Nemáme jen Facebook a sociální sítě. Máme i ostatní kanály a kódy, které byste měli na svém webu mít.
Marketingové mouchy #5
Jak pracovat s publikem, o kterém jsem hovořil v minulém videu.
Marketingové mouchy #4
Sběr publika z webu a Facebookové stránky. Co je to interakce a můžeme s tím něco dělat?
Marketingové mouchy #2
Máte nainstalovaný Facebook pixel? Pokud ne a chcete dělat nebo děláte reklamu na Facebooku, tak to máte špatně.
Zprávy z online světa.
Video a video obsah.Video je nedílnou součástí při tvorbě obsahu. Co o nám říkají statistiky.
Vy jste značkou a s tím souvisí...
S tím souvisí vše co děláte a vysíláte. Dnes nejste jen příjemci informací, ale i ti, kteří jej mohou vysílat.
3 základní TIPY při budování začky
Co je důležité pro budování brandu na sociálních sítích a jaké 3 základní body byste měli dodržovat.
Novinky v sítích
Co se událo a co nového nám sítě - sociální sítě přichystaly.
5 tipů při budování OSOBNÍ značky
Osobní brand a co to znamená? Podívejte se konkrétní body.
3 základní body budování značky
Co vlastně znamená "mít značku" nebo "být značkou". Zde jsme to rychle a jednoduše lidsky snažili vysvětlit. Pak z toho je i odvozena komunikace a to nejen na sítích.
Proč znát klíčová slova
Klíčová slova a analýza klíčových slov může být klíčem k vašemu obsahu? Proč? To najdete ve videu.
Facebook versus vyhledávače...
Jaký je rozdíl mezi publikem na Facebooku a ve vyhledávačích a jak proč je vhodné reklamu kombinovat.
Jaké typy lidí najdeme na sociálních sítích
Jaké typy lidí na sociálních sítích máme a proč tedy nezoufat, když máme málo lajků.
Marketingové mouchy
Představuji krátce sérii Marketingové mouchy. Chyby, které objevujeme při online marketingu a komunikaci.